Κυριακή 3 Ιουλίου 2005

Τύχη... βουνό!

Χθες το πρωί είχα κατέβει στο κέντρο για κάτι δουλειές και γυρνώντας, βρήκα ένα 20άευρω στον δρόμο, λίγο πριν στρίψω για το σπίτι.
Όλο χαρά και εγώ για την τύχη μου (επειδή φημίζομαι για την γκαντεμιά μου όσο να'ναι) έσκυψα και το πήρα και έκανα διάφορα σχέδια.
(Και τώρα θα μου πεις ότι κάνεις τρελά σχέδια για το μέλλον με ένα 20άευρω, αλλά τέλος πάντων!).
Δεν βρίσκεις 20άευρα και κάθε μέρα όσο να'ναι!

Σκεφτόμουν "αχ τι ωραία, αρχίζουν και οι εκπτώσεις σε λιγάκι, όλο και κάπου θα χρησιμεύσει" και μπλα μπλα μπλα...
Όμως ρε γμτ, παρόλη την κ%@%$φαρδία μου, κάτι δεν με άφηνε να χαρώ. Όχι τουλάχιστον όσο θα ήθελα.
Φτάνω σπίτι που λες, αλλά έλειπαν όλοι από το σπίτι και δεν είχα και σε ποιον να το πω (καταλαβαίνεις ότι με έτρωγε να το πω σε κάποιον!)
Μετά από λιγάκι, καταφτάνει η μαμά μου.
"κούκου! κούκου! κούκου! κούκου! κούκου! κούκου!" χαρές και πανηγύρια η Nenya. (τώρα μην με ρωτήσεις γιατί φωνάζω την μαμά μου "κούκου" τα τελευταία χρόνια. Δεν θυμάμαι!)
"άσε τις χαρές τώρα, πήγαινε να πάρεις τα ψώνια από το supermarket και πλήρωσε κιόλας. Νόμιζα ότι είχα πάρει παραπάνω χρήματα μαζί μου και τελικά στο ταμείο είδα ότι δεν είχα τόσα για να πληρώσω..."
"Όπα!" Κάπου εκεί, στραβώνει η Nenya.
"να σου πω κούκου... μήπως σου έλειπε ένα ...20άευρω?"
"ναι, γμτ... κάπου πρέπει να μου έπεσε... είχα παραπάνω χρήματα όταν έφυγα από το σπίτι και..."
Εντάξει, δεν χρειάζεται και πολύ για να καταλάβεις τι φάτσα πήρα...
Μα και εγώ, να βρω το 20άρικο που είχε χάσει η μάνα μου???
την γκαντεμιά μου μέσα!

για να δεις τι ψυχάρα είμαι όμως, το έδωσα!
κανονικά όμως, δεν δικαιούμαι έστω το 50%?
ένα ευράκι...? κάτι?

Δεν πειράζει όμως... στις εκπτώσεις, θα πάρω το αίμα μου πίσω!
ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑ!!!

2 Comments:

  1. Unknown said...
    Χαχαχαχαχα

    Καλόοοοοο!!!!!!

    Κατ' αρχάς δεν είσαι γκαντέμω λοιπόν! Αφού γκαντεμιά θα ήταν να μην είχατε λεφτά να πληρώσετε το supermarket ενώ εσύ διόρθωσες την γκαντεμιά της κούκου σου και βρήκες ότι έχασε!

    Το ηθικό δίδαγμα όμως: Άν θες ό,τι βρείς να είναι σίγουρα δικό σου, μην κυκλοφορείς σε μέρη που κυκλοφορούν και γνωστοί σου! :p
    Nenyaki : ) said...
    ...ή αλλιώς, μην λες ποτέ σε κάποιον τι βρήκες!

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates